Image Alt
Prečítajte si najčerstvejšie novinky

Blog

Ľudia prichádzajú do fitness centier s rôznou motiváciou. Neistota a zmätok uprostred množstva vybavenia nie sú pre začiatočníkov ničím neobvyklým. Ako cvičiť na strojoch, aby si predišiel zraneniam? Akých chýb sa dopúšťajú začiatočníci? Na čo by si si mal dávať pozor? Ak máš v hlave množstvo otázok, Lukáš Havlík a Róbert Kokavec, osobní tréneri z 365 Fit&Co, ti v reportáži priblížia, ako a ktoré partie cvičiť na vybraných strojoch.   Zdroj: Brainee.sk  

Trénerskej činnosti sa venuje už niekoľko rokov. Naša osobná trénerka Dominika Rýchla sa špecializuje na formovanie postavy, od spevnenia, naberania svalovej hmoty a redukcie tuku, až po úpravu metabolizmu, výživy a celkového životného štýlu. Nereálne ciele  Ak sa rozhodneš ísť do fitka, nemal by si to hneď na prvých tréningoch prehrotiť. „Začiatočníci majú väčšinou nereálne ciele, všetko chcú dosiahnuť rýchlo. Neuvedomujú si, že keď sa 30 rokov nehýbali, za mesiac ani dva to

Na internete nájdeš rôzne články, tipy a „zaručené rady“ zo sveta fitness a nemal by si veriť všetkému, čo sa dozvieš na internete. Tomáš Tapušík, osobný tréner z nášho 365 Fit&Co, vyvrátil tri často sa šíriace mýty. Jedným z mýtov, bola tradičná fáma o tehličkách na bruchu už z niekoľkých brušákov. Realita je ale úplne iná. „Klienti prídu do fitka, chcú cvičiť brucho a hneď zajtra mať tehličky. Vždy im však hovorím, že

Fitness centrum 365 Fit&Co sa ako jedno z mála fitness centier na Slovenku môže pochváliť vonkajšou terasu, ktorú môžete využiť na silový tréning alebo na relax a regeneráciu, ktorú si tu môžete dopriať vďaka dvom vírivkám a oddychovej zóne. My sme sa však rozhodli urobiť ešte krok vpred a cvičenie na terase dostalo nový rozmer vďaka vonkajším strojom značky EXPLORE. Fit stroje sú určené nie len pre športovcov, vhodé sú rovnako

Cvičením nakopni imunitu, nezabúdaj ani na regeneráciu a oddych. Chcel by si začať cvičiť a zároveň si posilniť imunitu? Ak chceš nabrať svaly či schudnúť čítaj ďalej. Nemusíš tráviť vo fitku hodiny. Postačí, ak budeš cvičiť častejšie v menších intervaloch, napríklad päťkrát do týždňa po jednej hodine. Nezabúdaj na to, že vždy cvičíš inú partiu tela –jeden deň napríklad ramená a chrbát, druhý deň nohy a zadok, aby si každej časti doprial potrebný oddych. Svaly

Close
About